Ακολουθήστε μας στο Google news
Τρεις οι διαγωνισμοί για δωρεάν ταξίδια στη Μύκονο. Ο «Δρόμος 89,8» καταρχάς. Αλλά και οι «Galaxy 92» και «9,32 Happy Radio». Ολοι προσφέρουν στους ακροατές τους, ως δώρο, το ταξίδι και τη διαμονή στο αγαπημένο νησί του... θερινού δελτίου ειδήσεων του Star. Οι διαφημιστικές συμφωνίες δε των δύο τελευταίων ραδιοσταθμών έχουν γίνει μ' ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Δεν το θεωρώ αρνητικό (ούτε τη συμφωνία ούτε το ξενοδοχείο), απλώς το σημειώνω. Το μόνο που πρέπει να κάνει ο ακροατής, μήπως και κερδίσει, είναι να στείλει sms σε ένα πενταψήφιο νούμερο (γράφοντας τη λέξη ΜΥΚΟΝΟΣ, αφήνοντας κενό, το ονοματεπώνυμό του κτλ. κτλ.). Το κάθε μήνυμα κοστίζει 1,21 ευρώ κι εδώ βρίσκεται η ουσία.
Κοιτάξτε πόσο έξυπνα στήνονται οι εμπορικές συμφωνίες ώστε κανένας (μας) να μη νιώθει δυσαρεστημένος. Ο ακροατής που κερδίζει το ταξίδι είναι, χωρίς αμφιβολία, πανευτυχής. Παίρνει το ταίρι του (ή, καλύτερα, κάποιο άλλο ταίρι) και «την κάνει». Αλλά και όσοι δεν συγκαταλέγονται ανάμεσα στους (λίγους) τυχερούς δεν νομίζω πως θα στενοχωριούνται και πολύ. Τι είχαν, τι έχασαν. Τι αξία έχει άλλωστε ένα sms που κοστίζει (χωρίς τον αυξημένο ΦΠΑ του Παπακωνσταντίνου με τις κουτοπονηριές) 1,21 ευρώ;
Ακόμα πιο χαρούμενοι όμως είναι οι υπόλοιποι. Καταρχάς, η εταιρεία που εκμεταλλεύεται τις συγκεκριμένες τηλεφωνικές γραμμές. Αυτονόητο. Δουλειά της είναι. Οπως επίσης και ο ραδιοσταθμός. Διπλά ευχαριστημένος μάλιστα: και από το κέρδος που αποκομίζει μέσω των μηνυμάτων και, φυσικά, από το δώρο που προσφέρει στους αγαπημένους του ακροατές. Κερδισμένο είναι και το ξενοδοχείο που κάνει την προσφορά. Σιγά το μεγάλος κόστος που έχει η προσφορά κάποιων δωρεάν δωματίων. Μηδαμινό σε σύγκριση με τη διαφήμιση που κερδίζει. Χωρίς να συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι η πληρότητα των ξενοδοχείων, όπως διαβάζω στις οικονομικές σελίδες της «Ελευθεροτυπίας», είναι πολύ χαμηλή φέτος. Είδατε πόσο εύκολα μπορούν να είναι όλοι ευχαριστημένοι; Μόνο ο Γιώργος Παπανδρέου τελικά δεν τα καταφέρνει...
Από τη Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία
(H φωτογραφία είναι από το pestaola.gr)
«Να τα χάσεις δεν τα χάνεις, να τα πάρεις δεν τα παίρνεις, έχεις να λαβαίνεις» που έλεγαν και οι παλιότεροι. Λεφτά, ως γνωστόν, δεν υπάρχουν. Θα μπορούσαμε επομένως να πούμε πως οι ραδιοσταθμοί αναλαμβάνουν δράση φροντίζοντας για τις διακοπές μας. Τρεις οι διαγωνισμοί για δωρεάν ταξίδια στη Μύκονο.
16 Μαΐου 2010«Να τα χάσεις δεν τα χάνεις, να τα πάρεις δεν τα παίρνεις, έχεις να λαβαίνεις» που έλεγαν και οι παλιότεροι. Λεφτά, ως γνωστόν, δεν υπάρχουν. Θα μπορούσαμε επομένως να πούμε πως οι ραδιοσταθμοί αναλαμβάνουν δράση φροντίζοντας για τις διακοπές μας.Τρεις οι διαγωνισμοί για δωρεάν ταξίδια στη Μύκονο. Ο «Δρόμος 89,8» καταρχάς. Αλλά και οι «Galaxy 92» και «9,32 Happy Radio». Ολοι προσφέρουν στους ακροατές τους, ως δώρο, το ταξίδι και τη διαμονή στο αγαπημένο νησί του... θερινού δελτίου ειδήσεων του Star. Οι διαφημιστικές συμφωνίες δε των δύο τελευταίων ραδιοσταθμών έχουν γίνει μ' ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Δεν το θεωρώ αρνητικό (ούτε τη συμφωνία ούτε το ξενοδοχείο), απλώς το σημειώνω. Το μόνο που πρέπει να κάνει ο ακροατής, μήπως και κερδίσει, είναι να στείλει sms σε ένα πενταψήφιο νούμερο (γράφοντας τη λέξη ΜΥΚΟΝΟΣ, αφήνοντας κενό, το ονοματεπώνυμό του κτλ. κτλ.). Το κάθε μήνυμα κοστίζει 1,21 ευρώ κι εδώ βρίσκεται η ουσία.
Κοιτάξτε πόσο έξυπνα στήνονται οι εμπορικές συμφωνίες ώστε κανένας (μας) να μη νιώθει δυσαρεστημένος. Ο ακροατής που κερδίζει το ταξίδι είναι, χωρίς αμφιβολία, πανευτυχής. Παίρνει το ταίρι του (ή, καλύτερα, κάποιο άλλο ταίρι) και «την κάνει». Αλλά και όσοι δεν συγκαταλέγονται ανάμεσα στους (λίγους) τυχερούς δεν νομίζω πως θα στενοχωριούνται και πολύ. Τι είχαν, τι έχασαν. Τι αξία έχει άλλωστε ένα sms που κοστίζει (χωρίς τον αυξημένο ΦΠΑ του Παπακωνσταντίνου με τις κουτοπονηριές) 1,21 ευρώ;
Ακόμα πιο χαρούμενοι όμως είναι οι υπόλοιποι. Καταρχάς, η εταιρεία που εκμεταλλεύεται τις συγκεκριμένες τηλεφωνικές γραμμές. Αυτονόητο. Δουλειά της είναι. Οπως επίσης και ο ραδιοσταθμός. Διπλά ευχαριστημένος μάλιστα: και από το κέρδος που αποκομίζει μέσω των μηνυμάτων και, φυσικά, από το δώρο που προσφέρει στους αγαπημένους του ακροατές. Κερδισμένο είναι και το ξενοδοχείο που κάνει την προσφορά. Σιγά το μεγάλος κόστος που έχει η προσφορά κάποιων δωρεάν δωματίων. Μηδαμινό σε σύγκριση με τη διαφήμιση που κερδίζει. Χωρίς να συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι η πληρότητα των ξενοδοχείων, όπως διαβάζω στις οικονομικές σελίδες της «Ελευθεροτυπίας», είναι πολύ χαμηλή φέτος. Είδατε πόσο εύκολα μπορούν να είναι όλοι ευχαριστημένοι; Μόνο ο Γιώργος Παπανδρέου τελικά δεν τα καταφέρνει...
Από τη Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία
(H φωτογραφία είναι από το pestaola.gr)