Από την ερχόμενη Δευτέρα και κάθε μέρα ο Αντώνης Σρόιτερ και η Έφη Αλεβίζου επανέρχονται στην παρουσίαση των δύο βασικών ενημερωτικών δελτίων του Alpha. Το κεντρικό παραμένει ως είχε όσον αφορά την ώρα έναρξής του, δηλαδή στις 18.50, εν αντιθέσει με το μεσημεριανό το οποίο θα ξεκινά στις 14.00, μια ώρα νωρίτερα σε σχέση με την περσινή σεζόν. Φεύγοντας, έτσι, από τον ανταγωνισμό των 15.00 όπου συνεχίζουν το «αδερφό» Star και η ΕΡΤ1, και πηγαίνοντας απέναντι από την Εύα Αντωνοπούλου και τον ΣΚΑΪ, οι οποίοι «έπαιζαν μπάλα» χωρίς αντίπαλο σε εκείνη την ώρα.
Σε νέα ώρα οι μεσημεριανές ειδήσεις του Alpha, απέναντι από τον ΣΚΑΪ

Επιστρέφουν σε πλήρη σύνθεση αλλά με ορισμένες αλλαγές τα δελτία ειδήσεων του καναλιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα φιλικά του Παναθηναϊκού στον ΣΚΑΪ και του ΠΑΟΚ στο Open Hybrid
Συνεργασία και στην Ιταλία μεταξύ του Antenna Group και της DAZN
O Σταμάτης Μαλέλης ετοιμάζει τον ενημερωτικό «104.6» της Alter Ego
Την αποχή τους από την αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών αποφάσισαν οι Ειδικοί Επιστήμονες του ΕΣΡ
Ο ΣΚΑΪ πήρε την Greek Basketball League από την ΕΡΤ2 Σπορ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ