Το Μουσικό Κουτί αποδεικνύει ότι τα social media λειτουργούν ως «ηχώ του εαυτού μας»

Το Μουσικό Κουτί αποδεικνύει ότι τα social media λειτουργούν ως «ηχώ του εαυτού μας»
Ακολουθήστε μας στο Google news

Του Γιάννη Αλμπάνη

06 Ιανουαρίου 2022

Χτες στο timeline μου είδα πολύ μεγάλο αριθμό αποθεωτικών σχολίων για το Μουσικό Κουτί με τη Φαραντούρη και τον Αλκίνοο. Δεν θυμάμαι να έχει γίνει κάτι ανάλογο για άλλη τηλεοπτική εκπομπή.

Σήμερα βλέπω ότι τα ποσοστά τηλεθέασης είναι 6% στο γενικό κοινό και 4% στο δυναμικό. Τα νούμερα αυτά είναι καλά για την ΕΡΤ, αλλά γενικά είναι μάλλον χαμηλά -ίσως όμως όχι άσχημα για μια ποιοτική εκπομπή. Σε κάθε περίπτωση η τηλεθέαση δεν έχει καμία σχέση με το κλίμα στο timeline μου.

Το Μουσικό Κουτί αποδεικνύει ότι τα social media (ειδικά το Facebook) συχνά λειτουργούν ως «ηχώ του εαυτού μας». Αυτό που αποκομίζουμε ως «κλίμα» στο timeline μας δεν είναι τι ενδιαφέρει και αρέσει στον κόσμο γενικά, αλλά τι αρέσει κι ενδιαφέρει ανθρώπους με παρόμοια γούστα και απόψεις με τις δικές μας. Ας το έχουμε υπόψη μας για να μην κάνουμε αυθαίρετες γενικεύσεις.