Επιστροφή και για την δεύτερη εκπομπή των Αντώνη Κανάκη, Γιάννη Σερβετά και Χρήστου Κιούση στον ΑΝΤ1, στην ίδια ημέρα και ώρα με πέρσι. Το «Βινύλιο», με τα πάσης φύσεως αφιερώματα, θα κάνει πρεμιέρα για αυτή τη σεζόν την ερχόμενη Παρασκευή στις 20.00, με ένα θεματικό επεισόδιο για τον θάνατο. Όπως αναφέρει το κανάλι, πρόκειται για ένα «χιουμοριστικά φιλοσοφημένο» αφιέρωμα της εκπομπής με διασκέδαση, γλέντι και τραγούδι.
Πρεμιέρα για το «Βινύλιο» με αφιέρωμα στον... θάνατο

Αυτή την Παρασκευή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys
6 ταινίες για μικρούς και μεγάλους στο θερινό cinema του ΑΝΤ1+
«Όλα Είναι Μουσική» στο ERTflix μέχρι το τέλος του Ιουνίου
Σπάνια ντοκουμέντα από τη ζωή του Άγγελου Σικελιανού στο Αρχείο της ΕΡΤ