Τα δύο (που, πλέον, είναι ένα) κανάλια της Wide Media.
27 Μαΐου 2025
Με τη συνεργασία του Δημήτρη Μπάκου, του Γιάννη Καϋμενάκη και του Αλέξανδρου Εξάρχου με τον Δήμο Ασπροπύργου για το Attica να τερματίζεται, ήρθε η ώρα του απολογισμού για την τριετή (σχεδόν) πορεία του όλου εγχειρήματος. Παρακάτω θα δούμε ποια ήταν η απήχηση του καναλιού όσο αυτό βρισκόταν στα «χέρια» της Wide Media, σε σύγκριση με τον έτερο (δικό της) τηλεοπτικό σταθμό, το Action 24.
Επειδή, όμως, τα νούμερα τηλεθέασης των δύο καναλιών δεν δημοσιοποιούνται, καθώς δεν είναι εθνικής εμβέλειας, η όποια σύγκριση θα γίνει με βάση τα social media τους. Εκεί, λοιπόν, φαίνεται ότι το Action 24 έχει ξεκάθαρο προβάδισμα έναντι του Attica σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και το YouTube. Στις παρακάτω λίστες περιλαμβάνονται, από την πλευρά του Attica, μόνο τα accounts που ελέγχονται από την Wide Media, διότι σε Facebook και YouTube υπάρχουν λογαριασμοί και του Δήμου Ασπροπύργου. Σε παρένθεση η ημερομηνία δημιουργίας των accounts.
ACTION 24
Facebook: 8,5 χιλ. followers (από 12/2022)
X/Twitter: 12,1 χιλ. followers (από 09/2013)
Instagram: 26,9 χιλ. followers (από 12/2022)
TikTok: 65 χιλ. followers
YouTube: 151 χιλ. subscribers (από 12/2022)
25.963 βίντεο
109.353.808 προβολές
-------------------------
ATTICA
Facebook: 3,4 χιλ. followers (από 01/2023)
X/Twitter: 1,6 χιλ. followers (από 01/2023)
Instagram: 4,2 χιλ. followers (από 11/2022)
TikTok: 26,5 χιλ. followers
YouTube: 48,4 χιλ. subscribers (από 01/2023)
10.913 βίντεο
25.620.072 προβολές
Υπάρχουν, όμως, σημαντικές διαφορές μεταξύ τους που καθόρισαν τα παραπάνω νούμερα και πρέπει να αναφερθούν. Μέχρι και τη δημιουργία του Athletiko.gr, το Action 24 είχε επωμιστεί το μεγαλύτερο μέρος του (πλούσιου) αθλητικού περιεχομένου της Wide Media, ενώ έχει και περισσότερες εκπομπές από το πρώην «αδελφό» κανάλι του. Με ορισμένες εξ αυτών, όπως το «Mitsi VAR» του Γιώργου Μητσικώστα και το «Action Story» της Ιωάννας Βάσσου, να γίνονται viral ξεπερνώντας ακόμα και τις 700 χιλ. views στο YouTube. Τα περισσότερα views στο κανάλι του Attica έχει ένα επεισόδιο της εκπομπής «Ρεμπέτικο Βεράνι» του Σταύρου Σβήγκου (205 χιλ.).
Επομένως, λόγω του ότι το Action 24 είναι ιδιόκτητο κανάλι της Wide Media, ενώ το Attica ήταν «νοικιασμένο» και για συγκεκριμένες ώρες, δεν μπορεί να βγει ασφαλές συμπέρασμα για την καθαρή δυναμική του δεύτερου. Τόσο στα social media όσο και στις επίσημες μετρήσεις τηλεθέασης.