«Σάρωσε» σε τηλεθέαση το reunion του «Παρά Πέντε» και ανέβασε στην κορυφή το Mega

«Σάρωσε» σε τηλεθέαση το reunion του «Παρά Πέντε» και ανέβασε στην κορυφή το Mega
Ακολουθήστε μας στο Google news

Το τηλεβαρόμετρο της ημέρας (23/12/2025).

24 Δεκεμβρίου 2025

Ένα από τα προγράμματα με την υψηλότερη τηλεθέαση που έχει καταγραφεί μέχρι τώρα στη σεζόν που διανύουμε, αλλά και το 2025, ήταν το σόου «Στο Παρά Πέντε - 20 χρόνια μετά» που μετέδωσε το Mega χθες το βράδυ. Το reunion των πρωταγωνιστών της δημοφιλούς σειράς «σάρωσε» στους πίνακες τηλεθέασης, σημειώνοντας 42,9% στο σύνολο και 49,9% στο «δυναμικό κοινό». Σε τέταρτα, μάλιστα, έφτασε το 47,5% και το 52% αντίστοιχα.

Όπως αναφέρει το Mega, το «Στο Παρά Πέντε - 20 χρόνια μετά» έφτασε το (εντυπωσιακό) 84,9% σε επιμέρους νεανικά κοινά, η κάλυψή του έφτασε τους 3,8 εκατ. τηλεθεατές, και στο megatv.com σημείωσε ρεκόρ ξεπερνώντας τις 750 χιλ. live προβολές. Επιπλέον, το σόου είχε πολύ υψηλή απήχηση και στα social media, καθώς το hashtag #stoparapente20 να γίνεται Νο.1 trending topic στο Χ, με περισσότερα από 50 χιλ. tweets. Η καμπάνια του Mega για το reunion στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχε απήχηση σε 7,5 εκατ. μοναδικούς χρήστες την τελευταία εβδομάδα.

Τα παραπάνω (εντυπωσιακά) νούμερα του «Στο Παρά Πέντε - 20 χρόνια μετά» «εκτόξευσαν» τους μέσους όρους του Mega στους βασικούς δείκτες τηλεθέασης, και το ανέβασαν στην κορυφή του ανταγωνισμού. Στο σύνολο ημέρας το «μεγάλο κανάλι» έφτασε το 23% σε όλες τις ηλικίες και ξεπέρασε το 27% στο 18-54, ενώ στο prime time έφτασε το 40% σε όλες τις ηλικίες και ξεπέρασε το 47% στο 18-54. Αφήνοντας κατά πολύ πιο πίσω τον δεύτερο Alpha, ο οποίος όμως δεν είχε πολύ μεγάλες απώλειες, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα κανάλια του ανταγωνισμού. Ειδικά στο prime time.

Διαφορετικό το σκηνικό στον ανταγωνισμό των κεντρικών δελτίων ειδήσεων. Πρώτος και με υψηλούς όρους για τα δεδομένα του ανταγωνισμού ήταν ο Alpha με τον Αντώνη Σρόιτερ, ο οποίος ξεπέρασε το 17% στο σύνολο και το 18% στο «δυναμικό κοινό». Με δεύτερο το Mega, με τη Ράνια Τζίμα, που βρέθηκε πάνω από το 15%. Την έκπληξη έκανε η ΕΡΤ1, η οποία κινήθηκε σε πιο ανταγωνιστικούς μέσους όρους, «προσπερνώντας» μάλιστα τον ΣΚΑΪ και το Open στο «δυναμικό κοινό».

24ΩΡΟ (σύνολο)
1) MEGA: 23%
2) ALPHA: 15,7%
3) ΑΝΤ1: 7,7%
4) STAR: 7,4%
5) ΣΚΑΪ: 7%
6) OPEN: 5,2%
7) ΕΡΤ1: 3,6%
8) ΜΑΚ TV: 1,9%

24ΩΡΟ (18-54)
1) MEGA: 27,2%
2) ALPHA: 13,7%
3) STAR: 7,5%
4) ΑΝΤ1: 7,2%
5) ΣΚΑΪ: 3,9%
6) ΕΡΤ1: 3,4%
7) OPEN: 2,9%
8) ΜΑΚ TV: 2,1%

PRIME TIME (σύνολο)
1) MEGA: 40%
2) ALPHA: 15,5%
3) STAR: 6%
4) ΣΚΑΪ: 3,7%
5) ΑΝΤ1: 3,5%
6) ΕΡΤ1: 2,1%
7) OPEN: 1,4%
8) ΜΑΚ TV: 1,1%

PRIME TIME (18-54)
1) MEGA: 47,2%
2) ALPHA: 9,7%
3) STAR: 6,2%
4) ΑΝΤ1: 2,9%
5) ΣΚΑΪ: 1,8%
6) ΕΡΤ1: 1,4%
7) ΜΑΚ TV: 1,2%
8) OPEN: 1%

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ (σύνολο)
1) ALPHA (Αντώνης Σρόιτερ): 17,6%
2) MEGA (Ράνια Τζίμα): 15,3%
3) STAR (Μάρα Ζαχαρέα): 11,4%
4) ΑΝΤ1 (Ρίτσα Μπιζόγλη): 9%
5) OPEN (Εύα Αντωνοπούλου): 8,2%
6) ΣΚΑΪ (Σία Κοσιώνη): 7,7%
7) ΕΡΤ1 (Απόστολος Μαγγηριάδης): 6,3%

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ (18-54)
1) ALPHA (Αντώνης Σρόιτερ): 18,6%
2) MEGA (Ράνια Τζίμα): 15,2%
3) ΑΝΤ1 (Ρίτσα Μπιζόγλη): 10,6%
4) STAR (Μάρα Ζαχαρέα): 9,5%
5) ΕΡΤ1 (Απόστολος Μαγγηριάδης): 7,8%
6) ΣΚΑΪ (Σία Κοσιώνη): 5,7%
7) OPEN (Εύα Αντωνοπούλου): 5,6%