Ακολουθήστε μας στο Google news
Μια ενδιαφέρουσα σειρά ερωτήσεων έθεσε ακροάτρια του Μελωδία 99.2 (Θεανώ Πάχου) μέσω της επίσημης σελίδας του σταθμού, στο facebook
Κύριε Νικολακόπουλε,
Θέλετε να μας πείτε με ποια λογική (οποιαδήποτε θα ήτανε δεκτή:
μουσική, συναισθηματική, εμπορική, αφεντικών) πήρατε τις αποφάσεις που
πήρατε τη στιγμή που τις παίρνετε;
- Σκεφθήκατε ποτέ ότι οι άνθρωποι που ακούν τον Μελωδία υποστηρίζουν
έναν συνολικότερο πολιτισμό σε αυτή τη χώρα; Ότι ακολουθούν τους
καλλιτέχνες στη Θεσσαλονίκη ή στη Σαμοθράκη γιατί αυτοί πέρα από την
καλλιτεχνική τους υπόσταση είναι ολοκληρωμένες προσωπικότητες με ιδέες
και στάση που τους αντιπροσωπεύουν;
- Προβληματιστήκατε ποτέ πώς αλλιώς θα μπορούσατε να ανεβάσετε τα
πεσμένα νούμερα σε ένα είδους τραγουδιού και ένα είδος πολιτισμού που
δεν το γνωρίζετε καλά; Δε νομίζετε ότι στην ηλικία σας και στις εποχές
που ζούμε το "αυτό ξέρω αυτό κάνω" δε λειτουργεί πια ούτε για
πιτσιρίκια που ακούνε Χατζηγιάννη και Μαζού εντ δε Ζου;
Κύριε Νικολακόπουλε έχω πολλές ακόμα ερωτήσεις για σας, αλλά θα
περιμένω έστω και μία απάντηση. Εν τω μεταξύ, ρίχτε μια ματιά στα
παραπάνω και μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας ποστάροντας κάθε πέντε
λέπτε "πιάσε Μελωδία". Εμείς έχουμε πιάσει Μελωδία εδώ και 17-18
χρόνια.
Θέλετε να πιάσετε κι εσείς;
Για την απόφαση των υπευθύνων του Μελωδία 99,2 να παίζει πλέον ο ραδιοσταθμός με playlist τα λέγαμε εδώ αναλυτικά (και ο Νίκος Μωραϊτης επίσης - εδώ). Σε αυτό έρχεται να προστεθεί και μία ακόμα οδηγία (ντιρεκτίβα) που δόθηκε στους παραγωγούς του: Να μην μιλούν περισσότερο από τρεις-τέσσερις φορές μέσα στην ώρα! Όχι, όχι, το τι θα λένε τους το έχουν αφήσει ακόμα ελεύθερο, δεν τους βάζουν περιορισμούς (προς το παρόν).
Το γεγονός ότι μπήκε playlist στον συγκεκριμένο σταθμό (και όχι σε οποιονδήποτε άλλον) κάνει τα πράγματα ακόμα πιο τραγικά (για το ραδιόφωνο). Ο Μελωδία 99,2 είναι ο κατεξοχήν ραδιοσταθμός των παραγωγών. Ανέκαθεν στηριζότανε στους ανθρώπους του, στις φωνές του. Και ξαφνικά έρχονται οι υπεύθυνοί του να τον... ακυρώσουν. Ο Μελωδία καλώς ή κακώς δεν είναι Δίεση 101,3 που στηρίχτηκε βασικά στο (άκρως επιτυχημένο) concept του και λιγότερο στα πρόσωπα (βλέπε Μάρα Ζαχαρέα).
Η κατάσταση στράβωσε από την αρχή που ανέλαβε τη διεύθυνση ο Νίκος Νικολακόπουλος. Καταρχάς έφυγαν μερικά από τα ονόματα που είχαν συνδέσει το όνομά τους με τον σταθμό. Απόφαση της διοίκησης συνολικά ήταν βέβαια το ποιοι θα απολυθούν, δεν είναι σωστό να το χρεώσουμε σε έναν μόνο άνθρωπο (αν δεν κάνω λάθος δηλαδή). Όταν λοιπόν φεύγουν radio-περσόνες που διαθέτουν το φανατικό τους κοινό (Οδυσσέας Ιωάννου, Κώστας Θωμαϊδης κ.α.) λογικό είναι να επακολουθήσει μία πτώση στην ακροαματικότητα. Δεν ευθύνεται -εννοείται- το διαφορετικό ρεπερτόριο. Πόσω μάλλον που, ας το σημειώσω αυτό, αμέσως μετά την αλλαγή σκυτάλης το καλοκαίρι, όταν δηλαδή έφυγε ο Οδυσσέας, οι παραγωγοί έμοιαζαν πιο απελευθερωμένοι και έπαιζαν σαφώς καλύτερη μουσική. Για ένα-δύο μήνες ο ραδιοσταθμός ισσοροπούσε θαυμάσια σε όλες σχεδόν τις εποχές του ελληνικού τραγουδιού. Λογικό, Ραράκος, Λασκαράτου, Παπαμιχάλης αλλά και οι υπόλοιποι, όλοι τους δηλαδή, και οι έξι (Βασιλειάδου, Βραχνός και Φατούρου οι υπόλοιποι) γνωρίζουν από μουσική. Ήξεραν τι έπρεπε να παίξουν και σε ποιες δόσεις.

Το τελευταίο διάστημα τα πράγματα άλλαξαν. Οι καινούργιοι (καλοί, δεν λέω) καλλιτέχνες πήραν τη μερίδα του λέοντος στο playlist του Μελωδία. Η αλλαγή έγινε φανερή. Μία αλλαγή επί τα βελτίω, για κάποιους. Μία αλλαγή τραγική για άλλους. Δεν ξέρω, γνώμες είναι αυτές και λογικό είναι να διίστανται.
Και μην μου πείτε, έτσι απρόσωπος όπως πάει να γίνει ο ραδιοσταθμός, γιατί να μη σκεφτούν οι ιθύνοντές του να απαλλαγούν και από τα περιττά βάρη; Τι χρειάζονται τόσοι πολλοί παραγωγοί όταν μιλούν κάθε 20 λεπτά και, πολύ περισσότερο, όταν δεν διαλέγουν καν τη μουσική; Έχετε καταλάβει πως ο ραδιοφωνικός παραγωγός είναι πλέον ένα είδος προς εξαφάνιση; Κάτι σαν τη καρέτα-καρέτα και τη μονάχους-μονάχους...
Νιώθω θλίψη. Μεγάλη θλίψη. Ειλικρινά...
Με αφρομή το playlist του Μελωδία...
18 Φεβρουαρίου 2011update 18:00Μια ενδιαφέρουσα σειρά ερωτήσεων έθεσε ακροάτρια του Μελωδία 99.2 (Θεανώ Πάχου) μέσω της επίσημης σελίδας του σταθμού, στο facebook
Κύριε Νικολακόπουλε,
Θέλετε να μας πείτε με ποια λογική (οποιαδήποτε θα ήτανε δεκτή:
μουσική, συναισθηματική, εμπορική, αφεντικών) πήρατε τις αποφάσεις που
πήρατε τη στιγμή που τις παίρνετε;
- Σκεφθήκατε ποτέ ότι οι άνθρωποι που ακούν τον Μελωδία υποστηρίζουν
έναν συνολικότερο πολιτισμό σε αυτή τη χώρα; Ότι ακολουθούν τους
καλλιτέχνες στη Θεσσαλονίκη ή στη Σαμοθράκη γιατί αυτοί πέρα από την
καλλιτεχνική τους υπόσταση είναι ολοκληρωμένες προσωπικότητες με ιδέες
και στάση που τους αντιπροσωπεύουν;
- Προβληματιστήκατε ποτέ πώς αλλιώς θα μπορούσατε να ανεβάσετε τα
πεσμένα νούμερα σε ένα είδους τραγουδιού και ένα είδος πολιτισμού που
δεν το γνωρίζετε καλά; Δε νομίζετε ότι στην ηλικία σας και στις εποχές
που ζούμε το "αυτό ξέρω αυτό κάνω" δε λειτουργεί πια ούτε για
πιτσιρίκια που ακούνε Χατζηγιάννη και Μαζού εντ δε Ζου;
Κύριε Νικολακόπουλε έχω πολλές ακόμα ερωτήσεις για σας, αλλά θα
περιμένω έστω και μία απάντηση. Εν τω μεταξύ, ρίχτε μια ματιά στα
παραπάνω και μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας ποστάροντας κάθε πέντε
λέπτε "πιάσε Μελωδία". Εμείς έχουμε πιάσει Μελωδία εδώ και 17-18
χρόνια.
Θέλετε να πιάσετε κι εσείς;
______________
Για την απόφαση των υπευθύνων του Μελωδία 99,2 να παίζει πλέον ο ραδιοσταθμός με playlist τα λέγαμε εδώ αναλυτικά (και ο Νίκος Μωραϊτης επίσης - εδώ). Σε αυτό έρχεται να προστεθεί και μία ακόμα οδηγία (ντιρεκτίβα) που δόθηκε στους παραγωγούς του: Να μην μιλούν περισσότερο από τρεις-τέσσερις φορές μέσα στην ώρα! Όχι, όχι, το τι θα λένε τους το έχουν αφήσει ακόμα ελεύθερο, δεν τους βάζουν περιορισμούς (προς το παρόν).
Το γεγονός ότι μπήκε playlist στον συγκεκριμένο σταθμό (και όχι σε οποιονδήποτε άλλον) κάνει τα πράγματα ακόμα πιο τραγικά (για το ραδιόφωνο). Ο Μελωδία 99,2 είναι ο κατεξοχήν ραδιοσταθμός των παραγωγών. Ανέκαθεν στηριζότανε στους ανθρώπους του, στις φωνές του. Και ξαφνικά έρχονται οι υπεύθυνοί του να τον... ακυρώσουν. Ο Μελωδία καλώς ή κακώς δεν είναι Δίεση 101,3 που στηρίχτηκε βασικά στο (άκρως επιτυχημένο) concept του και λιγότερο στα πρόσωπα (βλέπε Μάρα Ζαχαρέα).


Το τελευταίο διάστημα τα πράγματα άλλαξαν. Οι καινούργιοι (καλοί, δεν λέω) καλλιτέχνες πήραν τη μερίδα του λέοντος στο playlist του Μελωδία. Η αλλαγή έγινε φανερή. Μία αλλαγή επί τα βελτίω, για κάποιους. Μία αλλαγή τραγική για άλλους. Δεν ξέρω, γνώμες είναι αυτές και λογικό είναι να διίστανται.
Και μην μου πείτε, έτσι απρόσωπος όπως πάει να γίνει ο ραδιοσταθμός, γιατί να μη σκεφτούν οι ιθύνοντές του να απαλλαγούν και από τα περιττά βάρη; Τι χρειάζονται τόσοι πολλοί παραγωγοί όταν μιλούν κάθε 20 λεπτά και, πολύ περισσότερο, όταν δεν διαλέγουν καν τη μουσική; Έχετε καταλάβει πως ο ραδιοφωνικός παραγωγός είναι πλέον ένα είδος προς εξαφάνιση; Κάτι σαν τη καρέτα-καρέτα και τη μονάχους-μονάχους...
Νιώθω θλίψη. Μεγάλη θλίψη. Ειλικρινά...