Άνοδο της απήχησης της ΕΡΤ είδε έρευνα της MARC

Άνοδο της απήχησης της ΕΡΤ είδε έρευνα της MARC
Ακολουθήστε μας στο Google news

Για την «τηλεοπτική έκπληξη της χρονιάς» κάνει λόγο η δημόσια τηλεόραση.

26 Ιανουαρίου 2021

Σε ειδική διαδικτυακή εκδήλωση που έγινε σήμερα το μεσημέρι, παρουσιάστηκαν από τους επικεφαλής της ΕΡΤ και της MARC τα ευρήματα της έρευνας που έκανε η εταιρεία δημοσκοπήσεων, για την γνώμη του τηλεοπτικού κοινού για τη δημόσια τηλεόραση (η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 18 Δεκεμβρίου 2020 έως τις 4 Ιανουαρίου 2021.

Στους σημαντικότερους δείκτες της έρευνας το 72,8% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η ΕΡΤ έχει βελτιωθεί αισθητά τον τελευταίο χρόνο, και το 65,1% εκφράζει την ικανοποίησή του από τη συνολική εικόνα της δημόσιας τηλεόρασης -έναντι 50,6% πριν από έναν χρόνο- με την MARC να επισημαίνει ότι οι πολίτες έκαναν αυτές τις διαπιστώσεις «ανεξαρτήτως της κομματικής τους προτίμησης στις τελευταίες εκλογές».

Για τη γενική εικόνα της ΕΡΤ το 87,9% των ερωτηθέντων την χαρακτηρίζει «σοβαρή», το 83% «ποιοτική», το 63,5% «σύγχρονη» και το 61,1% «αντικειμενική και αξιόπιστη». Όσο για την ενημέρωση, το 40,9% όσων συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι σε σχέση με το παρελθόν η ΕΡΤ είναι «πιο αντικειμενική, πλουραλιστική και ουδέτερη», έναντι 7,4% που απάντησε το αντίθετο, το 42% προτιμά τα δελτία ειδήσεών της γιατί «είναι αξιόπιστα και αντικειμενικά», το 27,6% γιατί «είναι σοβαρά και ψύχραιμα» και το 21,1% γιατί είναι πολυθεματικά.

Για τον ψυχαγωγικό τομέα της ΕΡΤ το 75,2% των πολιτών δήλωσε ότι έχει βελτιωθεί τους τελευταίους 12 μήνες, και το 63,2% ότι το μεγάλο πλεονέκτημά της είναι το ψυχαγωγικό της πρόγραμμα, έναντι ποσοστού 43,1% πριν έναν χρόνο. Ικανοποίηση και για το περιεχόμενο του ERTflix σε ποσοστό 86,6%, με το 59,1% των ερωτηθέντων να απαντά ότι γνωρίζει πλέον την ύπαρξη της υπηρεσίας, έναντι 34,2% τον περσινό Μάιο.

«Η βελτίωση της συνολικής εικόνας της ΕΡΤ τους τελευταίους 12 μήνες είναι εντυπωσιακή. Σπάνια συναντάμε τέτοιες μεταβολές χαρακτηριστικών εικόνας σε τόσο μικρό διάστημα -πολύ περισσότερο σε ταλαιπωρημένα brands, όπως αυτό της δημόσιας τηλεόρασης, που βαρύνεται με χρόνια αρνητικά στερεότυπα. Η αύξηση της ικανοποίησης των τηλεθεατών από την ΕΡΤ αφορά, τόσο τον ειδησεογραφικό όσο τον ψυχαγωγικό τομέα. Η λειτουργία της ανερχόμενης ψηφιακής πλατφόρμας ERTFLIX κρίνεται ιδιαίτερα επιτυχής και συμβάλλει στην ανάδειξη ενός πιο σύγχρονου προφίλ. Θα μπορούσε κανείς να μιλήσει κάλλιστα για την απαρχή ενός επιτυχημένου rebranding ή ακόμη και για ένα απροσδόκητο success story σε εξέλιξη. Διότι αυτό που φαίνεται ήδη να καταφέρνει η ΕΡΤ είναι η ολική επανεκκίνησή της, που την επανατοποθετεί στον τηλεοπτικό χάρτη και την κάνει την έκπληξη της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της MARC, Θωμάς Γεράκης.

Από την άλλη η ΕΡΤ στο σχετικό της δελτίο τύπου έκανε λόγο για «ολική επανεκκίνηση» της δημόσιας τηλεόρασης, χαρακτηρίζοντάς την ως την «τηλεοπτική έκπληξη της χρονιάς».