Ποιος είναι χαμένος τελικά, ο ΛΕΞ ή το ραδιόφωνο;

Ποιος είναι χαμένος τελικά, ο ΛΕΞ ή το ραδιόφωνο;
Ακολουθήστε μας στο Google news

Τα ελληνικά ΜΜΕ πετούν χαρταετό...

04 Ιουλίου 2022

 

Του Δημήτρη Κανελλόπουλου

Δεν μπορεί ένας Ελληνας καλλιτέχνης να μαζεύει 20-25 χιλιάδες κόσμο σε συναυλία του και τα ΜΜΕ να μην το παίρνουν καν χαμπάρι. Και τα ραδιόφωνα να μην παίζουν ούτε ένα τραγούδι του. Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε;

Οπως γράφουμε και στο Loaded ο ΛΕΞ χθες έγραψε συναυλιακή ιστορία. Ενα τεράστιο κοινό από 20άρηδες, ή λίγο μικρότερους ή αρκετά μεγαλύτερους σε ηλικίες, που έβαλε φωτιά στη Νέα Σμύρνη ακούγοντας urban χιπ χοπ. Ενα τεράστιο live χωρίς την παραμικρή διαφήμιση, χωρίς promo, χωρίς media, χωρίς τίποτε.

Περνάς σούπερ λοιπόν και ξυπνάς το επόμενο πρωί αλλά δεν έχεις ραδιόφωνο να ακούσεις κάτι, κάπου, για την εμπειρία τη χθεσινοβραδινή.

Είναι δυνατόν, αναρωτιέσαι, να γίνεται μία τόσο μεγάλη μουσική εκδήλωση στην πόλη (η μεγαλύτερη έως τώρα του καλοκαιριού) και να μην υπάρχει ούτε ένα μουσικό ραδιόφωνο να αναφέρεται σε αυτή;

Το νέο άλμπουμ του ΛΕΞ έχει 1,5 εκατομμύριο streams αλλά μηδενικό airplay, ανύπαρκτα παιξίματα στους ραδιοσταθμούς. Αυτή η διαφορά δεν δικαιολογείται. 

 

Εξαφανισμένο το χιπ χοπ από το ραδιόφωνο, εξαφανισμένος και ο ΛΕΞ. Δεν μας παίζουν και χάνουμε πνευματικά δικαιώματα μου έλεγαν οι Social Waste. Είναι το μόνο στο οποίο βγαίνει χαμένο το ελληνικό χιπ χοπ γιατί σε όλα τα άλλα βγαίνει χαμένο το ραδιόφωνο. Δεν είναι τυχαίο που οι πιτσιρικάδες το εγκατέλειψαν εντελώς. Ετσι, έφτασε αυτό, να γερνάει με τους ακροατές του. Θυμηθείτε το χαμό που έκαναν τα εκστασιασμένα ΜΜΕ με τους Pet Shop Boys και θα καταλάβετε την ηλικία τους.

Το gap μεταξύ ΜΜΕ και κοινού, ιδίως των νέων, μεγαλώνει όλο και περισσότερο. Δύο διαφορετικοί κόσμοι ακόμα και στη μουσική.

Η ΕΡΤ είχε την ευκαιρία να φτιάξει ένα hip hop ραδιόφωνο και να πάρει όλο το χαρτί. Προτίμησε να στήσει ένα ακόμα ποπ-ροκ ραδιόφωνο (Zeppelin 106.7) την ώρα που υπάρχουν καμιά δεκαριά, αντίστοιχα, στη μπάντα των FM.