Να περιφέρονται τα τραγούδια μας στο Just the 2 of Us

Να περιφέρονται τα τραγούδια μας στο Just the 2 of Us
Ακολουθήστε μας στο Google news

Η δημιουργός Σάννυ Μπαλτζή ξεσπάθωσε για τη χρήση των τραγουδιών της.

23 Οκτωβρίου 2022

Εβλεπε υποθέτουμε χθες βράδυ το Just the 2 of Us στον Alpha η Σάννυ και θύμωσε για τη χρήση τραγουδιών της. «Κουράστηκα ειλικρινά να περιφέρονται τα τραγούδια μας όπου νάναι… να πλουτίζουν εκπομπές και σόου στις τηλεοράσεις και οι δημιουργοί να παίρνουν ελεεινά δικαιώματα και να απαξιώνονται - θλίψη μόνο», έγραψε στο Twitter.

Φυσικά υπήρξαν πολλές αντιδράσεις. Τη ρωτάει κάποιος: «Πόσα θεωρείτε ότι θα ήταν εφικτό να δίνουν στην μικρή ελληνική αγορά; Σίγουρα πάντως δεν είναι εφικτό στην αγορά μας να εξασφαλίσει κανείς τα έξοδα της ζωής του με ένα τραγούδι...». Και απαντά η Σάννυ: «340 τραγούδια έχω τα 59 τεράστιες επιτυχίες και όσο και να σας φαίνεται περίεργο κύριε μου είναι δουλειά αρκετά σκληρή πνευματικά. Εκτός αν δεν θεωρείτε τους καλλιτέχνες ότι κάνουν δουλειά και πιστεύεται ότι είμαστε χομπίστες και το έργο μας δεν χαίρει δικαιωμάτων».

Στη συζήτηση μπήκε και ο Νίνο: «3 χρόνια μιλάω για τα δικαιώματα των δημιουργών — 3 χρόνια τώρα, κατάλαβα ότι κανείς δεν θέλει να αλλάξει όλο αυτό. Μάλλον πληρώνονται όλοι πολύ καλά γι' αυτό. Δηλαδή, μπορεί να ζήσει κάποιος, και πολύ άνετα μάλιστα, κάνοντας τη δουλειά του δημιουργού (τραγουδιών). Δεν εξηγείται αλλιώς». Του απάντησε η Σάννυ: «Γιατί δυστυχώς Νινο μου οι δημιουργοί που γράφουμε μόνο τραγούδια και δεν κάνουμε live για να επιβιώνουμε κάπως, είμαστε λίγοι. Πρέπει να συσπειρωθούμε όλοι μαζί».

Εννοείται πως στον Alpha πανηγυρίζουν για την τηλεθέαση του σόου. Ιδού:
«Πρωταγωνιστής στην τηλεθέαση ήταν και το τρίτο live του Just the 2 of Us με τον Νίκο Κοκλώνη παραμένοντας στην κορυφή σε όλα τα κοινά και με τα ποσοστά να φτάνουν μέχρι το 25,5 %. Για τις έξι ώρες προβολής του το φαντασμαγορικό τηλεοπτικό πάρτι σημείωσε κατά μέσο όρο στις ηλικίες 18-54 ποσοστό 15,8% και στο σύνολο του κοινού 17,1%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό. Το γυναικείο κοινό ξεχώρισε το J2US χαρίζοντας του υψηλά ποσοστά τηλεθέασης, με τις γυναίκες ηλικίας 25-44 να σημειώνουν μέχρι και 27,4%».