15 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από τον θάνατο του Μάνου Ξυδούς, και το Αρχείο της ΕΡΤ «ταξιδεύει» πίσω στο 2007, σε μια εμφάνισή του στην εκπομπή «Έχει Γούστο» της Μπήλιως Τσουκαλά. Στο εν λόγω επεισόδιο, που είναι διαθέσιμο στο ert.gr, ο «Πρίγκιπας της δυτικής όχθης» μιλά για τον δίσκο του με τίτλο «Βράδιασε, τα ξαναλέμε», που είχε κυκλοφορήσει την ίδια χρονιά, τα παιδικά του χρόνια, τα πρώτα του βήματα στη μουσική και τους ανθρώπους που τον βοήθησαν στην καλλιτεχνική του πορεία. Επιπλέον, ερμηνεύει τραγούδια που ο ίδιος συνδημιούργησε ως μέλος των Πυξ Λαξ αλλά και ως σόλο καλλιτέχνης.
Ο Μάνος Ξυδούς στο «Έχει Γούστο», στο Αρχείο της ΕΡΤ

Η δημόσια ραδιοτηλεόραση τιμά τη μνήμη του σπουδαίου μουσικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σε ακρόαση από το ΕΣΡ Mega, Open, Star και Pronews.gr για την τραγωδία με τις ανήλικες στην Ηλιούπολη
Ψηφίστηκε από τη Βουλή το νομοσχέδιο για την αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών
Στον όμιλο ΣΚΑΪ για τρία χρόνια το Κύπελλο Ελλάδας και το Super Cup
Το πλήρες πρόγραμμα των μεταδόσεων της ΕΡΤ για το Μουντιάλ 2026
Αλήθειες και ψέματα για την εγκληματικότητα των Ρομά στην «Αυτοψία»
Ψηφίζεται στη Βουλή το Ν/Σ για τις άδειες των περιφερειακών καναλιών